Re: Komunikace s mobilem

Igor Sedlák Aigor
Středa Březen 17 14:32:32 CET 2004

Diky, stahnul jsem jeste dalsi PDF uz jsem to nasel hned :-)
Jeste jedna prosba, nevite nekdo o nejakem free kodu (i fragmentu)
pro tyto ucely ? Nevyviji se nahodou neco pod GPL ? Musim oprasit
svoje chabe znalosti programovani v C a chtel jsem prostudovat neco
pro inspiraci.

Aigor

Naprstek Jiri-R54332 wrote:

> AT+CMGR...
>
> hledejte na internetu cellular AT commands a najdete je.
>
> Jinak co se tyce typu telefonu, tak Sie S10 mi chodil znamenite, Sie M20 terminal take, Err A1018 ani tuk (viz starsi prispevky v konfere), Err T10 (pry) chodi bez problemu, Motorola T250 mi chodi pres infraport bez problemu, pres syst. konektor jsem to zatim nerozhybal.
>
> Jirka Naprstek

SMSvs?tiOskarza1,50K?! Vt?dnusmskovatvjednomkuse
http://www.oskarmobil.cz/cz/products/i_index.htm