Komunikace s mobilem

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 14:26:10 CET 2004

> Delal jsem to se Siemens C10. AT+CNMI nastavi, ze po prijeti SMS telefon
> upozorni po seriaci na prijeti nove zpravy a pak tusim AT+CMGR??????? se
> zprava precte z telefonu do PC, nebo kamkoi jinam.

C10 ? Zajimave, ja myslel, ze ten AT prikazy neumi...

Ja mam pozitivni zkusenost s Sie C35i. Vyse uvedene prikazy funguji i na
nem, ale v PDU modu. Tj. vysype to dlouhy retezec, ve kterem je snad i cislo
bot odesilatele, ale bohuzel prekodovane mirne prastenym postupem do
clovekem necitelne podoby. Je treba studovat na webu, hledej "AT+C commands"
a "PDU mode".

BTW mobily vetsinou neumi libovolnou rychlost mezi PC a mobilem, ale jen
jednu pevnou. Siemensy 19200, Nokia 7110 taky, Ericsson 628 9600, ale v
diagnostickem modu 115k. Je nutno zkouset...

Vena Kovar