kmitoctova synteza dnes

Ing. Petr Procházka pprochaz
Středa Březen 17 14:32:17 CET 2004

Taky jsem nedavno hledal PLL syntezator kmitoctu pro FM na sbernici I2C a
nakonec jsem zustal u SAA1057. Ale ty obvody TSA6057 a hlavne 5511 vypadaji
opravdu zajimave. Pokud se pro ne rozhodnete, uvital bych info o pripadnych
potizich. A abych jen tak neplacal, mohu pripadne nabidnou svou rutinu
komunikace s SAA1057 (tusim sbernice C-Bus) v asembleru '51.

Petr Prochazka
pprochaz@zklas.cz

    -----P?vodn? zpr?va-----
    Od: Jakub Ladman <ladmanj@volny.cz>
    Komu: hw-news@list.gin.cz <hw-news@list.gin.cz>
    Datum: 3. ?nora 2002 10:48
    P?edm?t: kmitoctova synteza dnes

    Prosim o radu.
    Jaky ridici obvod byste dnes pouzili v kmitoctove synteze pro FM radio.
    (kdyz pomineme to, ze vetsina z Vas by podobnou vec v dnesni dobe
nestavela)
    Klasicky SAA1057 bych radeji vymenil, za nejaky komunikujici po I2C,
nebo SPI.
    Hledam uz asi dve hodiny na netu a nemuzu najit vubec nic. V nejhorsim
pouziju to SAAcko, nebo LM7001, ale radsi bych neco pro co uz mam odladeny
rutiny - tedy I2C nebo SPI.
    I kdyz uz SMD pro mne neni takovy problem, preferuji prece jen pro tuto
aplikaci pouzdro DIP.
    Diky
    Jakub Ladman