CoolEdit Re: Odsumeni SB Live

Ing. Petr Procházka pprochaz
Středa Březen 17 14:32:17 CET 2004

>Muzete mi prosim popsat ten postup pri odsumovani.
>Nasnimani sumu z tichych pasazi - mezer. Jak nasnimane aplikovat na
>nahravku?
>Pred casem jsem si s tim hral, ale nejak jsem na to neprisel.
>Diky
>Jakub Ladman

Nejprve oznacit vhodnou pasaz, potom v menu Transform/Noise Reduction na
karte Noise Reduction klepnout na "Get Profile from Selection". Pote
stisknout F1 a precist si doporuceni autoru, jak nastavit ostatni parametry.
No a pak zkouset a porovnavat. Kvalitni sluchatka a tichy case jsou vyhodou.
Predpokladam, ze pouzivate Noise Reduction Plugin.

Petr Prochazka
pprochaz@zklas.cz