komponenta Timer (highprecisiontimer)

Ivo Strasil istrasil
Středa Březen 17 14:32:05 CET 2004

Jasne, j? taky nastest? nepatrim mezi ty s?lence co 84 rvou
vsude.

Mimochodem se mne nedavno do ruky dostalo zlute AR,
kde byl stmivac na autozarovku s PWM, kde nejaky dobrak
pouzil PIC16F873 ne nejvyssi frekvenci co se dela
a z 28pinu brouka zapojil 6 (OSC1,2,Ucc, anal. vstup od
potenciometru a jeden digit. vystup k
tranzistoru). To se mi zd?lo uz trochu moc, protoze to
stejne jde udelat s jednou 555kou a nemusite se
stydet ze nepouzivate spoustu vymozenosti co ten brouk umi,
tak jsem jim tam napsal a oni mi
odpovedeli, ze jde o nazornou ukazku pouziti RISC
procesoru...

Tak teda dekuju AR za nazornost a zpusob, jakym uci
zacatecniky, co obkoukavaji HW zapojeni
z casopisu, protoze si mysli, ze to tam maj inteligentne a
dobre, uprimne lituju.

Ivos

----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Saturday, February 09, 2002 12:37 AM
Subject: Re: kmitoctova synteza dnes - ted uz jaky PIC

> Zdravim.
>
> No ale PIC16F628-20/P mivaji a je to jiste lepsi nez
PIC16F84A-20/P a cenove
> asi tak o tretinu lacinejsi.
>
> Mimo jine, je spousta konstrukci, ktere nevyuzivaji ani
zdaleka moznosti
> PIC16F84A a jsou pro tento chip jen proto, ze se autor ani
nenamahal hledat
> vhodnejsi chip, takze leckdy vystacite i s lacinym OTP s
mene piny a bez
> EEPROM pro data, jako je treba PIC16C505, nebo dokonce
PIC12C508A atd.
> Spatnou nahradou bez EEPROM nejsou PIC16C620, 621, 622,
staci jen vypnout
> komparatory.
>
> A proc to delat ? Usetrite nekde i dve tretiny ceny - to
je ten duvod, proc
> spravne zvolit. Jen je treba trochu do kodu hrabnout,
nekdy vice, nekdy mene
> a nekdy se ztraceny cas pro prepis nevyplati a tak pro
jeden kus nema cenu
> neco prepisovat a je treba zvazit, kdy se to uz vyplati
preklopit na jiny
> typ.
>
> Alespon trochu se orientovat v typech proste muze usetrit
penize uz jen
> treba tak, ze nebudete kazdy tyden chodit nakupovat,
jestli uz nahodou jsou,
> kvuli jednomu kusu.
>
> BTW, az budete psat neco, co budete chtit dat nekam na
web, moc se
> primlouvam, zvolte neco jineho nez PIC16F84A. Ma opravdu
dost nepriznivy
> pomer UZITEK / CENA i kdyz asi tomuto obvodu vdeci vyrobce
za takove
> rozsireni PICu mezi bastliri.
>
> --
> Jiri Bezstarosti
>

> ----- Puvodn? zpr?va -----
> Od: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> Odesl?no: 8. ?nora 2002 9:43
> Predmet: Re: kmitoctova synteza dnes

Vranovskou,
treba
jinde) -

patri uz ke starsi
> generaci. 16F627-04/P (86Kc) je podstatne lacinejsi, neni
ovsem kompatibilni
> na urovni HEX souboru, vyzaduje kosmeticke upravy SW. Ceny
v zavorce jsou
> pro 1ks v GM maloobchod, 16F627-20 nemaji v sortimentu.

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.

Zkontrolov?no antivirov?m syst?mem AVG
(http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.303 / Virov? b?ze: 164 - datum vyd?n?: 24.11.2001