Off Topic & Re: Re[2]: zase chemie

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:50 CET 2004

> Nevim nevim, ale interpretovany jazyk jako je VB mi
> vubec nepripada vhodny a vubec <flame>schopny</flame>
> jakehokoliv realtime rizeni. Radsi na to vemte Delphi, me
> trval prechod VB->
> Delphi cca 3 tydny a od te doby co je mam na PC jsem
> uz nenapsal ani radku v Basicu.
> Hlavni argument je prave RYCHLOST.
> Zdravim
> Ivos

Sdilim Vase nadseni z kompilatoru Delphi :), ale pred casem jsem na tento
dotaz odpovidal a chtel jsem panu kolegovi udelat radost a hledal po netu -
a vysledek: na rozdil od Delphi, kde se vychrli desitky odkazu, dal
alltheweb asi 100 linku, vesmes k nicemu, jedina vhodna vec je jakasi
komponenta, ktera dela to co napr. VrTimer od Varianu, tj. ma rozliseni 1ms
misto 55ms. Nic vic. :)
Nechapu, jak se s VB muze nekdo babrat :))).
Preji hezky den, Simon Cihelnik