rychla logika a pamet

Jakub Marsik jimcool
Středa Březen 17 14:31:45 CET 2004

> U tech pameti bych myslel cache do motherboardu PC.
> Ale maji jine pouzdro a navic se v GM uz pres rok nevyskytuji
> (tedy alespon ne skvele 32kB, napr. typ 61256).
> Mozna v kusovem mnozstvi by se ze starsiho MB dalo
> vymontovat i tu logiku - ovsem je to jiste nouzove reseni.
> Jinak na elektronice z HDD se rychle pameti take najdou,
> posledne jsem vytahl 64kB rychle cache.
>
> No a pak je jeste moznost to resit hradlovym polem.

uz jsem neco nasel. rychle pameti snad kompatibilni s 6264 ma HT Eurep
(od Alliance). zitra se tam poptam (proc takove firmy nepracuji o
vikendu? ;-)))
74F373 maji skutecne v GM a tu 74F153 napr. ve Farnellu. tam jsem ale
nikdy nic nekupoval, tak nevim. jeste me napadlo zkusit 74HC ... no
uvidime, co zitra sezenu ...

---
Jakub Marsik @ home  > jakub@marsik.net <