rychla logika a pamet

Jakub Marsik jimcool
Středa Březen 17 14:31:45 CET 2004

> Zkuste take radu 74AC nebo 74AHC. Pripadne 74ACT pokud je
> treba kompatibilita vstupu s TTL urovnemi.

> Staci-li 15ns, vyhovi cache ze starsiho PC.
>
> Jestli muzu hadat - logicky analyzator? Digitalni osciloskop?

nene, je to rizeni gravirky. puvodne se 4x 8051, nyni chceme pouzit
ds89c420. to je velmi rychly obvod, ale jelikoz v te aplikaci dost
pristupujeme do pameti, tak potrebujeme pristup co nejrychlejsi - 70ns
pamet ten cip zbytecne brzdi. a ta logika je tam pro prepinani pameti
mezi temi 4mi uC. v GM maji velke p*d, sehnal jsem tam jen 74F373 a
74HCT153. z rady S nemaji nic a F153 take ne. ach jo. pamet budu mit od
HT Eurep, ale maji jen 2 kusy (na testy nam to staci) - dale pak minimum
1000 kousku, coz neuzijeme ;-(( zde uz jde o 32Kx8 - pinout je skoro
stejny.

---
Jakub Marsik @ home  > jakub@marsik.net <