komponenta HPTimer (highprecisiontimer) zlobi :(

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:30:47 CET 2004

Zdravim.

Jak se tady divam, pise se o TDA2009 a to vubec neni spatny zesilovac.
Chtel bych se zaptat, co se Vam na nem zda spatne ? Myslite, ze pri jeho
cene a jednoduchosti (co se tyce dalsich nutnych soucastek okolo) by
se Vam podarilo udelat neco vyrazne lepsiho ?
Co se tyce basu, daji se klidne pridat upravou zpetne vazby a pri
malych repracich stejne o nejakem superposlechu pro audiofila a pri
tomto vykonu nemuze byt ani rec - tak fakt nechapu, proc ho nepouzit,
na to co se pise nize, dokonale staci.
A poteseni z kuteni pri stavbe neceho takoveho - na to zapomente.
Co muze byt potesujiciho na postaveni takoveho modulu.
Jo, kdyby slo o opravdu audiofilni zarizeni s nejakym rozumnym vykonem,
tam se kutit vyplati, ale kdyz je modul za 200, to se fakt nevyplati ani
zahrivat pajedlo ...

--
Jiri Bezstarosti

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: "Radim_infos2" <radim2@infos.cz>
Komu: <hw-news@list.gin.cz>
Odesl?no: 9. ?nora 2002 0:18
P?edm?t: Re: zosilovac na walkman

> Tak nevim,ale ty TDAcka vam to asi moc HI-FI nerozhejbou ty basaky.
> Dejte tam nejakou klasiku i ten starej Transiwat hraje lepe nez to TDA.
> A je to taky trosku pro poteseni z kuteni.
> Radim

Bednicky