komponenta HPTimer (highprecisiontimer) zlobi :(

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 14:27:57 CET 2004

On Sun, 3 Feb 2002, Jiri Bezstarosti wrote:

> Pro Win9x staci napsat kus dll pro ovladani casovace 8253 v PC.
> Sice to je zase jen vec vyhradne pro win9x. NT a 2000 to dll proste
> do systemu nepusti (presneji receno k portu toho casovace), ale
> kdyz se vezme delka pauzy minimalne 1/1193180 sec , pak si myslim,
> ze by to mohlo stacit a proste NT, 2000 a XP si klidne odpustim.

Tohle je ovsem dost znacna prasarna. Fungovat to bude skutecne jenom ve
Win9x, mozna WinME - jestli takovych programu existuje vic, ani se
nedivim, ze ty pocitace padaji.

Musite pouzit samostatny thread.

	Pavel Chromy