QUICK uz asi neni kvik!!!

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:25 CET 2004

Jde jen o nepochopeni.

Slo mi o to, ze to nestoji moc a v radiu rikali,
ze nekdo dostal 3000USD na vytvoreni web stranek,
ktere navic maji jen prezentovat a ne uvadet stale
nove zpravy, coz by pak jiste penize stalo.
O to mi slo, jinak o nic. Proste ze spousta lidi
nema vubec prehled, jak lacine se to da poridit.

BTW, Vase adresa je velice reprezentativni, ledacos
o Vas vypovida a navic to jiste neni server zrizeny
za ucelem reklamy.

Ale nebranim se byt legracni, rad lidi bavim a
pokud se nekdo zasmal, jsem rad, ze jsem mu prodlouzil
zivot :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Lukas Burda [mailto:burdal1@feld.cvut.cz]
Sent: Thursday, January 31, 2002 8:10 PM
To: jiri@bezstarosti.cz
Subject: Re[2]: QUICK uz asi neni kvik!!!

jbc> Kdo pouziva volne sluzby zivene reklamou
jbc> si nic jineho nezaslouzi :))).
jbc> Myslim, ze tech par haliru za slusny hostingu se
jbc> urcite vyplati, zvlast kdyz vetsina lidi provola
jbc> par stovek mesicne mobilem. Ve srovnani s tim
jbc> je cena solidniho hostingu opravdu dost legracni
jbc> a kdyz slysim v radiu, ze nekdo zaplatil nekomu
jbc> web stranky a nekdo dostal hromadu penez na jejich
jbc> zrizeni, docela se divim, ?e obycejny smrtelnik
jbc> jako ja si "takove miliony" muze s klidem dovolit
jbc> a nemusi jist jen rohliky :)))))).
jbc> Proste slusna e-mailova adresa je jiste Vasi vizitkou
jbc> a mit tam domenu pro volne sluzby ...
jbc> radeji uz staci...
jbc> --
jbc> Jiri Bezstarosti

Vy mi proste pripadate legracni (a to i pres ty :))))
Vas Lukas Burda ze sve reprezentativni adresy: burdal1@feld.cvut.cz.
ps. Ty miliony maji byt za www.bezstarosti.cz ???