odpory a IIC

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:26 CET 2004

OT: Spolehlivost hostingu.

Neda mi neodpovedet. Koho problematika spolehlivosti
webhostingu nezajima, at uz ani dale necte.

Kdyz je clovek starajici se o Vase zalezitosti tohoto
razeni schopen na zavolani na mobil jit temer o pulnoci
do prace a osobne bez odkazovani jinam na nekoho
do pul hodiny dat vsechno do pohody, neda se k nemu
nepojmout duveru.
BTW, jeste zavolal zpet, jestli uz to je OK, coz
samozrejmne musel vedet, ale ta slusnost potesi.
Tomu se totiz rika SLUZBY se vsemi velkymi pismeny.
A ze to obcas zochne je jasne, to se stat muze, ale
musi to nekdo resit a to tak ze rychle.
Jmenovat nebudu, nema to byt reklama.

Ovsem je pravda, ze u jineho poskytovatele, s nimz
mam z pracovnich duvodu duvod byt ve styku, jsem
se uz v podvecer setkal se zaznamnikem a dokonce
jeste druhy den se pul dne komunikovalo, nez se
vubec po zavolani primo panu rediteli a poradnem
vynadani rozhoupali neco delat. A to slo o opravdu
"renomovanou" firmu v oblasti webhostingu.
Take jmenovat nebudu, oni si jednou ublizi sami,
nicmene ted uz volame jen a pouze primo panu rediteli :))).

Vsimnete si, jak po Vas budou chtit nekteri poskytovatele
zadost o neco, co je samozrejme a nejlepe cislovanou
a pokud mozno v jejich formatu formatovani dopisu ...
Chapu to v pripade nejake zmeny, ale pri oprave neceho
co ma jet a nejede ... ? Naproti tomu takove zavolani
a hned se to resi, to zni jinak ze ?

Musim tedy rici, ze kdyz si nekdo da penize do spatneho
obchodu, do spatne banky a do spatneho poskytovatele,
je to jen jeho chyba.

Souhlas s tim ze se to projevi, az kdyz neco klekne,
ale myslim, ze za tu dobu co mimo jine spravuji nekolik firemnich
webu hostujicich u ruznych firem a dalsi soukrome mohu rici co je
normalni, takze doufam, ze muj nazor neprameni z detske najivity :))).
Vsude jsou profici i zlatokopove, to je jasne.
Proto kdyz nevim, zeptam se nekoho kdo vi a hned mam lepsi sanci
nenaletet, tot vse :).

--
Jiri Bezstarosti