PICALL v0.10c

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:25 CET 2004

Ja nastavil A, ale myslim ze je to jedno.

U toho PonyProg nevim, vim jen ze existuje, ale
nikdy jsem ho nejak moc nestudoval.
Vyhoda IC-PROG je v tom, ze se da nastavit pro
ruzne programatory a pak jeste i co se inverze
datovych dratu tyce. Takze je dost univerzalni.
Je treba se tedy podivat, kteremu programatoru
se to podoba, ten nastavit a popripade spravne
zvolit inverze dratu. Vetsina konstrukci, ktere jsem
videl byla "TAIT SERIAL STYLE" a lisily se prave
jen polaritou vystupu. Ale jsou i jine typy a ruzne
dobre navrzene.

A k te okenkove verzi. Je to totez co OTP verze,
ale bacha na zamceni CP bitu (ochrana proti cteni),
to se silne u okenkovych verzi nedoporucuje.

K tem okenkovym verzim, nez to mazat UV,
radeji znicim par OTP. Okenkove verze jsou drahe
a je to nepohodlne, tedy alespon pro takove netrpelivce
jako jsem ja :). No a pri poctu typu PIC ktere
pouzivam si ke kazdemu koupit okenkovou verzi,
take neni nejlacinejsi, zvlaste kdyz spousta softu
se da odzkouset na typech s FLASH pameti a
po malych upravach vypalit na ostro do OTP a
nebo si verit a vypalit to rovnou - moc jsem jich
v zivote takto neodepsal, ale obas se stane :))).

--
Jiri Bezstarosti