komponenta HPTimer (highprecisiontimer) zlobi :(

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:25 CET 2004

Zdravim.

Skoro se mi chce rici, ze kde je nutne slusne casovani, jde vetsinou
o nejakou obsluhu periferie a tak tam dat kus inteligentniho chipu
jako meziclanek mezi portem a zarizenim neni velky problem a
casy klapnou ... a presne ...

Konec koncu jsou takto reseny i lepsi programatory, tedy jeden
jednochip pripojeny k portu programuje jiny a pokud ma moznost
updatu firmware, treba pres seriak kterym i komunikuje (ma nejaky
bootloader apod.), muze SW v PC lehce zkontrolovat i verzi firmware
a lehce verzi zmenit, je-li treba. Nebo je dalsi moznosti bootovat
firmware po kazdem spusteni do RAM jednochipu pripojeneho
k portu a tu RAM pak vyuzivat jako pamet programu a je jedno,
jestli pak komunikace probiha pres chip z portu PC, nebo se
vsechno deje jen v jednochipu, ktery je odpovedny nadrizenemu PC
a jen mu sdeluje nejake vysledky atp.

Mam-li byt uprimny, toto mne napadne vzdycky, kdyz chci od PC
s Win nekde presne casovani v kombinaci s porty :).

Osobne takova zapojeni preferuji, pokud ovsem nejde jen o blikani LED :).

--
Jiri Bezstarosti