kmitoctova synteza dnes - ted uz jaky PIC

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:25 CET 2004

Zdravim.

To prece neni zadny problem. Proste se to na PIC16F84 vyzkousi,
k tomu je dobry, pak se vezme neco lacinejsiho, promenne se
prehazou tam, kde se vyskytuji univerzalne pouzitelne registry
u jineho PICu a trosku se prozkouma a prehaze nastaveni funkcnich
registru a je to v jinem PICu a na tom s FLASH muzete zkouset
neco dalsiho. A az si to bude nekdo kopirovat, tak pouzije nejaky
levny PIC s OTP, protoze to pro nej zverejnite a vsichni Vas budou
mit za usporu radi. A ten prepis Vam zabere par minut spise zkoumani
PDF, nez cehokoli jineho. No a v zaveru, pokud nekdo neco da na web
zdarma, pak ho jiste tesi, ze si to postavi i student, ktery bude
urcite rozdil cen brat vazne, tedy pokud nema tatinka sejka :))).
No a o pro produkci hodne kusu a cenach se nema cenu rozepisovat,
tam je kazda kacka videt mockrate :).

Pokud to ma byt upgradovatelne, pak je to o necem jinem, ale
tam bych zase sel do neceho jako PIC16F87x.

--
Jiri Bezstarosti