Vyprodej aktualni stav

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:23 CET 2004

Clovece nesilte :).

Ja mam pres den tolik prace, ze nevim kam drive.
Mrknul jsem na to a tim to pro mne po pracovni dobu
padlo, pokracovat v zajmovych akcich mohu az vecer.

Takze si myslet, ze dostanete okamzitou odpoved
ze je to OK nebo NE od lidi, co cely den neco delaji
se mi zda dost najivni.

Fakt musite chvili pockat, jsme radi, ze je mezi nami
schopny clovek, ktery se do toho pustil.

Jen NIKDY prosim nedavejte lidem vybrat. Nejak
to udelejte a proste "TO TAK JE" a hotovo.
Kdyz to bude jako v parlamentu, bude z toho peknej
bramborak. Kdyz to dobre vymyslite sam a vezmete
jen vecne pripominky, bude se to bud pouzivat, nebo
ne - vzdyt kdo nechce nemusi, to je podstata webu.

A podstata konference je debatovat a to tu taky bylo.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: info [mailto:info@mcu.cz]
Sent: Friday, February 22, 2002 12:32 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Vyprodej aktualni stav

Dobry den,
dekuji vsem (cel?m dvema), kter? se alespon pod?vali a pripadne zaslali
pripominky k www.mcu.cz/bazar . Opet jsem se presvedcil, ze mala
ceska(slovenska) dusicka umi pouze nadavat a kritizovat. Aby nekdo vznesl
opravdu podnetnou pripominku, na to je treba sahnout asi nekam jinam. S
prominutim, je mi opravdu ukradene, jestli nekdo chce, nebo nechce
platit za zverejneni inzeratu. V uvodu jsem napsal, ze to bude naprosto
zdarma. Proc tedy rozebirat naprosto stupidni temata.
Chtel jsem jedine, poznamky a pripominky k designu a funkcnosti, ne polemiku
nad filosofii. Jsem take prihlasen k ruznym konferencim po celem svete, ale
asi je pouze nasim narodnim specifikem tak brojit proti komerci - inzeratum.
Lidi vzpamatujte se, neb slovy klasika "Lide bdete".

MK

PS: Pro nezasvecene, www.mcu.cz/bazar zacinam budovat ze PHP scriptu
zClassified, ktery je free.