RE: Vyprodej - aktuální stav

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:23 CET 2004

Vazeny pane,

uz jsem Vam psal i osobne, ale musim pochvalit Vasi
praci i verejne. Je to moc pekne a myslim i velice
dobre pouzitelne. A rychlost stvoreni byla opravdu,
ale opravdu (abych se vyjadril politicky) silena.
Jsem si jist, ze pochvalu nepotrebujete, ale je dnes
opravdu vyjimecne, tak rychle prejit ke skutkum.

Chrochtani blahem nad krasne funkcnimi strankami snad
ostatni nepobouri.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: info [mailto:info@mcu.cz]
Sent: Thursday, February 21, 2002 5:31 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Vyprodej - aktu?ln? stav

Tohle me ale uz opravdu nebavi. To ze se tu v 75% tlacha o blbostech je v
poradku, trikrat poslat jeden bl.y odkaz
je pomalu zlocin proti lidskosti. Fajn, tak jinak, podme se bavit
smysluplne. Na www.mcu.cz/bazar je torzo (kostra) bazaru. Otviram debatu: co
si tam kdo predstavujete, co tam chcete dodelat, co chcete vyhodit. Jsem
pristupny jakeko-li debate, ale k veci. Do konce tydne jsem ochoten tomu
obetovat cas a upravit to k obrazu Vasemu, jak co se tyce designu, tak co se
tyce funkcnosti. Bude to naprosto free, bez reklam, bez spamu,
bez................ Proste jen tak pro srandu. Snad potom prestanete rejt do
me prostoduche malickosti.

MK