Par otazek (decentni OT :)

KPR kpr
Středa Březen 17 14:29:46 CET 2004

Prave proto, jaxem psal. Chce to chemicky zachrany system. Budto na balkone
, nebo si udelat uzavrenou digestor.
Ja mam specielni nadoby, takze to provozuji normalne v panelaku v koupelne.
Zachranny system je neutralizace kyseliny a filtrece unikleho chloru.
Ale to se stava jen minimalne ...

P.S pro kupu smradu doporucuji smichat SAVO + HCl :o)

Zdroj jednoduse - bigtoweru je kupa mista. Nekde tam izolovane pripevnis
velky chladic , ze ATX zdroje vypajis veskere vykonove soucastky a izolovane
je pripojis (elektricky izolovane, tepelne vodive) je pripojis na ten
chladic. Dodelas k nim draty ze zdroje a je to v pohode... .
Pak vetrak klidne ze zdroje vyhod, protoze to nema cenu.
Nebo ti doporucim se podivat ponejakem stejne velkem typu ventilatoru, ale s
kulickovymi lozisky. Pravdepodobne ten kluzny vetrak je pekne vyrachtany...
.
Nebo jsem zapomnel, existuje i znama serie ventilatoru zvana Stealth. Jejich
kvalitni loziska a areodynamika je temer absolutne ticha !!!
Akorat ta cena... :o)

Nebo muzes zkusit jine blbosti, napriklad firma Cryotech se zabyva chlazenim
na bazi dusiku atd.

KPR

P.S Mas moje osobni uznani, zena && elektronika. :o)