Par otazek (decentni OT :)

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 14:27:39 CET 2004

Sa?a wrote:
> PC: Je to pro masinku s CPU DURON 750 Mc/s + 192 MB RAM + 3xCD + HDD + 2xFDD
> + ATI 128RAGE PRO VIVO ve skrini BIGTOWER. Chladic procesoru mi nedela
> starosti, ten neni skoro slyset, ale vetrak ve zdroji "rve jako pretrzenej

Na regulaci vetraku ted davam do serie NTC termistory (napr. 100R).
Termistor pak pripevnim na zdroj tepla (termistor samotny se navic
pruchodem proudu take zahriva, mel by tedy byt dimenzovany na dany
ztratovy vykon).
Vysledne snizeni otacek ventilatoru ma pozitivni efekt nejen na hlucnost,
ale i na zivotnost ventilatoru.

--
Regards
           Petr Krc

P.S. bez zaruky - zatim mi to takhle bezi jen par tydnu.