Re: Vyrezavaci pero do plotru Colograf

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:28:06 CET 2004

Ahoj,
predevcirem jsem mu volal, z toho co mne zajimalo:
redukce na Centrograf - 20 Kc/ks
kulickove pero Staedtler na PCB - 250 Kc/ks
vyrezavaci nuz (bacha, nespadnete ze zidle) - 2500 Kc + prestavba
plotru

Ty ceny mi dost vyrazily dech, takze zustavam u Centrografu ve
starym original fixu.

Dne 26.??nor?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Me by to take zajimalo co stoji ty nastavecky a blbustky co ten clovek
> nabizi ... pokud by jste byl nekdo tak hodny a zjistil to, urcite by to
> nezajimalo jen me, Aritmy se pouzivaji mezi amatery docela hojne ...
> Hezky vecer, Simon Cihelnik

"Http://poradna.bilezbozi.cz - poradte se s nasim servisnim technikem!"