komponenta HPTimer (highprecisiontimer) zlobi :(

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 14:27:57 CET 2004

On Sun, 3 Feb 2002, hwkonfera wrote:

> Diky za radu :), mne slo spise o to v cem je zakopanej pes, kdyz dela
> takovyhle alotria :). Jinak, kdyby slapala jak ma, by nabizela v hezke
> delphinacke forme radu properties, kvuli kterym je vzdy vyhodnejsi pouzit
> jednu komponentu nez dvacet jednotlivych API.
> Prijemnou noc, Simon Cihelnik

No - vzhledem k tomu, ze tady se jedna jenom o dve volani, z toho jedno se
pouzije pouze jedenkrat, nevidim problem.
QueryPerformaceFrequency() vrati pocet tiku casovace pro dany pocitac za 1
sekundu.
QueryPerformaceTimer() vrati pocet tiku, ktere uplynuly od zacatku.
Takze staci vhodny vzorec na prepocitani, a to snad neni problem
zapouzdrit do vlastni funkce.

Dobre je to taky proto, ze takova komponenta muze (ne nutne) zpusobovat
celkove zpomaleni pocitace a tim i znepresneni casovace, ktery je pro
nektere veci i tak pekne nasponovany.
Pouziti casovace usite na miru je v tomto pripade vzdy lepsi nez obecna
komponenta - vyzkouseno.

	Pavel Chromy