komponenta HPTimer (highprecisiontimer) zlobi :(

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:51 CET 2004

> No - vzhledem k tomu, ze tady se jedna jenom o dve volani, z toho jedno se
> pouzije pouze jedenkrat, nevidim problem.
> QueryPerformaceFrequency() vrati pocet tiku casovace pro dany pocitac za 1
> sekundu.
> QueryPerformaceTimer() vrati pocet tiku, ktere uplynuly od zacatku.
> Takze staci vhodny vzorec na prepocitani, a to snad neni problem
> zapouzdrit do vlastni funkce.
>
> Dobre je to taky proto, ze takova komponenta muze (ne nutne) zpusobovat
> celkove zpomaleni pocitace a tim i znepresneni casovace, ktery je pro
> nektere veci i tak pekne nasponovany.
> [...]

Bohuzel se pouze o tato dve volani nejedna :). Komponenta zapouzdruje jeste
radu jinych API, vcetne nastaveni relativni priority threadu (ano take mohu
volat API, ale tohle mela vsechno zajistit komponenta ...) ... protoze jsem
dost linej, nechtelo se mi prolejzat obema unitama, ale ucinil jsem tak
nakonec, jsou psane z vetsi casti v inline asm - je mozne, protoze je
podpora vepsana na 286 a 386, ze by mohl procesor vyssi tridy (K6-2/400)
kolidovat ? Nic rozumejsiho me nenapada ... napisu autorovi ...

- ale aby nevzniknul dojem, ze si bez teto komponenty neumim praci
predstavit :), tak zhavy to zase neni ... jen je mi lito, kdyz tak pekne
vypada, ze takhle zlobi ...
.... dival jsem se do API helpu Delphi a obe funkce pouziju podle potreby.

Docela by me potesilo, kdyby HPTimer nekdo cvicmo zkusil, jak raguje na jeho
stroji - pripadnemu odvazlivci predem dekuji :)
(je ke ztazeni na torry?s a jinde ... ev. mohu zaslat - 45kB)

Preji hezky zbytek vikendu, Simon Cihelnik