Re: cim malovat plosak?

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:09 CET 2004

Uz jsem vyskousel kde co, vcetne fix prodavanych v GME ci GES.
Leptam v HCL + H2O2 jen tak od oka smichano. Jen se snazim, aby se to
moc nezahralo. Pokud kreslit fixou, tak nejlepsi vysledek byl u
popisovace pro zahradkare, vyrabi to Centropen. Neni to lihove a dost
smrdi, ale komu by to vadilo. Cena asi 20Kc.
Lepsi je ale trubickove pero, do nej acetonovou barvu co se pouziva
na auta - lesklou. Tu nepodlepta nic.
Lihove fixy se mi pravidelne proleptaly - proste nic nevydrzi.

??? Zkusil nekdo pozbudit lihovou fixu kalafunovym roztokem ??? Asi
by desticka trochu lepila ci dele schla, ale na kalafunu je leptadlo
kratke.

Radek

GPRS> V?dy p?ipojen - Ov??eno na lidech  http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=12345%26url=http://www.gprsforum.cz