dakujem za radu

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:22 CET 2004

Zdravim.

Vrtacku je potreba mit.

Da se koupit za dejme tomu 200 az 300 obycejna vrtacka
do ruky a prikoupit vrtaky 0.8mm, 1mm a neco vetsiho,
tak 2 a 3mm. Vetsinou se da takova vrtacka sehnat v prodejnach
s elektro soucastkami. Jen pozor na jednu vec. Urcite si
nekupte takovou, kde se to "pseudosklicidlo" utahuje pomoci
prilozene packy. Mam zkusenost s myslim ze se to jmenuje
"Miniworker" ci tak nejak, ze pri utahovani mensich
prumeru vrtaku se proste ta packa neda zasunout a pridrzet
si tak trn pro utazeni sklicidla. Dobre si to prohlednete
uz pri nakupu, ja si musel domu koupit jinou, protoze prave
ta jmenovana mne dokazala vzdycky jen dopalit.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Michal.Holes@vurup.sk [mailto:Michal.Holes@vurup.sk]
Sent: Thursday, February 28, 2002 9:02 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: dakujem za radu

Hi,

tak som prave uspesne vyrobil plosak, najprv som ho vytlacil spoje na
klasicky papier, z toho som to cez klasicky kopirak prekreslil na cuprexid,
obtiahol 1-milimetrovou fixkou, vlozil som ho do chloridom, nechal som ho
tam asi 45 minut(chlorid som nezahrieval, mal som ho v umelohmotnej nadobe),
potom vytiahol a oplachol par krat vodou. Vysledok uzasny. Ziadne
podleptanie. Co ma prekvapilo, myslel som, ze bude treba odstranit ten
obrazec nakresleny fixkou, ale on zmizol, ostala iba cista med.

teraz uz len spravit otvory (ako ked nemam vrtacku?), naletovat suciastky a
zosilovac na walkman budem mat hotovy.

vsetkym ktori mi poradili moc krat dakujem

s pozdravom
Michal Hole?