doplnovani inkoustu

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:19 CET 2004

Kdyz se tady bavite o dolivani inkoustu: uz podruhe jsem naplnil kazetu do
HP840 a kdyz se od ni chce vic inkoustu najednou (cerna plocha nebo i husty
text), vynechava. Jako by uvnitr byla pricpana. Ma nekdo nejake zkusenosti
jak ji vymyt nebo co s tim? Prestavaji psat vsechny trysky skoro najednou,
takze pricpanim trysek to asi neni.
Andel