doplnovani inkoustu do Canona

Vojáček Petr Petr.Vojacek
Středa Březen 17 14:25:58 CET 2004

Ahoj,
dik za vyjadreni. Ten tvuj trik s tou nadobkou neni spatny - ja jsem to
vytekani vyresil tak, ze jsem do sveraku uchytil truhlarskou sverku, plochou
casti dolu, na tuto plochu polozil kolecko z gumy (ne ale to, co bylo
soucasti
plnici sady) potom nadrzku canon a s citem pritahl sverku. Pak jsem to V
KLIDU
naplnil a BEZ SPECHU zalepil. Potom jsem povolit sverak a vytahl sverku i s
nadrzkou
a otocil o 180 stupnu (jak pisou v navodu plnici sady). Teprve potom jsem
truhlarskou
sverku povolil, nadrzku vytahl a polozil na stul (na 3 minuty obracene, jak
psali v navodu).
Taky jsem se minimalne zaspinil, ale to bylo spis kvuli manipulaci se
strikackou.
			Petr Vojacek