diferencni zesilovac

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:23:30 CET 2004

> Hlasit? odposlech mobiln?ho telefonu.

Jakeho? Mozna existuje manual...

V?stupy, co vedou na sluch?tko,
> maj? oba 2,5V potenci?l, tak?e logicky jde o n?jak? zesilova? v
> m?stkov?m zapojen? (2 proti sob?)... tenhle sign?l chci zes?lit, aby
> byl sly?et z reproduktoru. Ka?d? z t?ch sign?l? (dva dr?ty na
> sluch?tko) je zat??en? ru?en?m z GSM vys?l?n? proti zemi. Proti sob?
> ale ru?en? nemaj?, tak?e kdy? bych zes?lil pr?v? rozd?l t?ch sign?l?,
> z?skal bych nezaru?en? audio v?stup.

Co pouzit male zakrytovane (tedy stinene) trafo na desymetrizaci, specialne
jde-li o nizkoimpedancni vystup pro sluchatko? Jina moznost je samozrejme
normalni diferencialni stupen s OZ; v kazdem pripade musi na vsech vstupech
i vystupech byt dolni LC  a RC propusti a cele zarizeni musi byt zakrytovane
(ony ty cca 2W VF v tesnem sousedstvi delaji sve...).

> Dal?? v?c je zp?tn? vazba do mikrofonu, ale to budu ?e?it a? potom,
> bu? bude reproduktor tak nahlas, aby to je?t? nep?skalo a nebo se
> bude vyp?nat mikrofon (podle ?rovn? sign?lu, kter? p?jde do repro).

Tohle se jmenuje "potlaceni mistni vazby" a hands-free sady to maji v sobe
(jde v podstate o zavedeni "sluchatkoveho" signalu v protifazi a vhodne
amplitude do mikrofonniho obvodu). Kdyz jsem si ale stavel hands-free do
auta pro Nokii 5110, tak jsem ji kvuli jednoduchosti nepouzil a muzu rict,
ze pri nastaveni vhodne hlasitosti reprodukce neni treba. On totiz ji ma v
sobe zpravidla uz ten telefon, i kdyz neni optimalizovana pro hlasity
prenos... Podminkou samozrejme je i dostatecna vzdalenost mezi mikrofonem a
reproduktorem...

Jirka