DSPcka od Alesis

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:23:30 CET 2004

Myslim ze jsem snad v nejakem AR (nevim jiste,
zda to bylo AR ci PE) videl prodavat neco od teto
firmy jako inzerat.
Co si pamatuju je to, ze jsem hned zacal lovit
ve srajtofli 600Kc na 2ks a kdyz jsem dolovil,
uvedomil jsem si, ze ty svaby (co si pamatuji snad
nejake ADC ci DAC ?) vlastne nepotrebuju :))).

Rozhodne to neni davno, bude mozna stacit projit
tak 3 cisla AR ci PE dozadu.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: serych@panska.cz [mailto:serych@panska.cz]
Sent: Monday, December 02, 2002 5:10 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: DSPcka od Alesis

Mate nekdo nejake zkusenosti s obvody od www.alesis-semi.com, pripadne se
sehnatelnosti kusovych mnozstvi a nejlepe free samplu (abych nebyl malo
narocny :-)))?
Vypadaji docela hezky a na nejake primitivnejsi aplikace jako napr.
zabraneni zpetne vazby pri ozvucovani atd. by jiste stacily.

			Diky

				Jakub Serych

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.423 / Virov? b?ze: 238 - datum vyd?n?: 25.11.2002