DSPcka od Alesis

stanfred 7009
Středa Březen 17 14:23:05 CET 2004

> spc> Mate nekdo nejake zkusenosti s obvody od www.alesis-semi.com,
> spc> pripadne se sehnatelnosti kusovych mnozstvi a nejlepe free samplu
> spc> (abych nebyl malo narocny :-)))? Vypadaji docela hezky a na
>
> Ja som si drzo napisal o vzorky anglickemu distributorovi ;-) Velmi
> ochotne mi ich poslali. Email je niekde na webe. Akurat sa ma uz pol
> roka v pravidelnych intervaloch pytaju, ake mam vysledky a ja som sa k
> nicomu este nedostal ;-(
>
> Jindro

Zdravim,
taky me ty IC zaujaly, dokonce vysly uz tusim dve zapojeni v Amaru, nicmene
pouze vyuzivaly vestavenych programu (Al3201). Snazil jsem se sehnat (zatim
jen "zlehka a v rychlosti" - neni to priorita) nejakou dostupnou dokumentaci
pro vytvareni programu vlastnich, ale na strankach vyrobce toho mnoho neni a
vyvojove prostredi slouzi pouze k vytvoreni programu a naladovani to SRAM
obvodu. Pro dynamickou zmenu ruznych parametru (ovladanych pomoci napr. MIDI
a nejakym MCU) mam pocit, ze chybi podrobna dokumentace. Nemel nekdo
podobnou ideu popr. nemate dalsi informace? Za cenu obvodu + prevodniku by
to nemusela byt zas tak draha "hracka", navic by mohla byt pomerne kvalitni.

Stanislav Svoboda