Re: PIC16f874 - nekdy funguje

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:23:29 CET 2004

Dobre,
zkusim HS, rozhodne vynuluji GIE v INTCON. I to LVP a DEBUG vypnu.

PGM mam pri programovani stazene pres 10k na 0V. Naprogramuje se to
spravne, neb kdyz to prectu a porovnam s originalem, tak je to stejne
a kdyz to prelozim do strojaku tak je to v poradku.

To MCLR by mohl byt problem, bud je nezapojene a nebo na nej je
pripojen signal od VYPNUTEHO programatoru - a to by to mohlo stahnout
na nulu. A pokud spravne ctu v datashetu, tak je to v nule reset.

Dik za pripominku v druhem EMAILU (>>??? Ten PIC bych zapojoval, kdyz
je deska bez napeti<<<<), puvodne jsem byl take slusny, ke konci
rozchozovani jsem setril cas a nahodou na to prisel. Opet to ale
ukazuje na mozny problem s MCLR.

Radek

Dne 2.?prosinec?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Nevim presne, jak vas programator programuje, ale pokud programuje In
> circuit "klasicky" vyssim napetim nez je 5V, tak je dobre mit vypnute LVP a
> ev. pin PGM pres odpor na zem.
>
> Mate MCLR na 1?
>
> Zkuste na zacatku programu (po spusteni) vynulovat GIE v INTCON.
>
> Mate-li oscilator nastaven na XT zkuste HS. Zkuste vypnout konfiguracni bit
> DEBUG.
>
> Zdravi,
> Lukas

Reklama:
Vyhrajte cenu za 100.000,- Kc v soute?i "Svetem Financ?
za 30 dn?" na http://soutez.finance.cz. Ne? V?s predbehnou jin?!