PIC - 9600 baudu a vnitrni oscilator?

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:23:28 CET 2004

>Prave na RS232. Vzhledem k tomu, ze v PC je krystal (alespon v tech
znackovych :-), nastaly by chyby >prenosu teprve pri odchylce kolem 10%. Pri
prijmu o trochu drive, protoze se vzorkuje jenom 4 nasobnou >rychlosti,
zacatek start bitu se najde s toleranci +-1/8 bitu.

Stejne bych se bal a krystalem rozhodne nesetril. Do presneho casovani RC
oscilator nepatri,
nebo alespon ja v sobe mam nejakou zarazku, ktera mi v techto vecech dost
brani.
No a nejde vzdy jen o PC, takze pokud to druhe zarizeni na RS232 uhne na
druhou stranu,
pak je jedina zachrana v tom, aby moje zarizeni proste casove neuhnulo :).

--
Jiri Bezstarosti