Jednoducha deska pro ladeni 51 ci 2051 za pomoci jine x51

Michal krestan

From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, December 04, 2002 1:45 AM
Subject: Re: Jednoducha deska pro ladeni 51 ci 2051 za pomoci jine x51

> nekdo
>
> Zakladni problem vidim v tom, ze lide co takove veci mohou udelat
> maji tolik vlastnich napadu, ze je ani nestihaji realizovat.
> No a kdo napady nema, ten asi nebude pro vyvoj moc uzitecny :).
>
> Jen obycejnou selskou logikou, ale verim, ze jsem se moc ohledne
> hodnoceni situace nespletl.
>
> Jinak kdyz vezmete podstatne rychlejsi MCU s vice zdroji nez ma ten,
> ktery chcete emulovat, neni pak velky problem proste nahradit kazdou
> instrukci sadou instrukci, aby to odpovidalo emulovanemu. Je to sice
> [...]
To je take reseni, ale podle me by prineslo v nekterych pripadech mnoho
problemu. Ten muj napad je realny pro velkou radu x51 derivates, ale neni
nikdo, kdo by to dodelal. Dalsi moznost je, ze by se musel najit nekdo, kdy
by zaplatil vyvoj, aby to nebyla charitativni cinnost, ale ten uz se take
asi nenajde...

            Michal