Riademnie krokoveho motora so spatnou vazrou

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:23:28 CET 2004

On Tue, 3 Dec 2002, Robert Vida wrote:

> Je to pouzitelne v realnom case? Da sa zistit okmzita poloha pri pohybe?
> Podla mna moze dojst ku chybe vyhodnotenia polohy pri strate kroku.

Ja myslim ze ne. On ten motor totiz zvetsi indukcnost vinuti kdyz se
ty polu rotoru postavi presne proti polum aktivniho vinuti statoru.
Takze pokud s dalsim krokem pockate az se to stane, tak by to nemelo
vypadnout. Rekl bych ze to bude podobne jako snimani kroku clonkou
kde na vystupu jsou jen pulsy a nikoliv aktualni poloha. Jen to snimani
indukcnosti bude asi problematictejsi nez snimani pulsu.