OpenTherm+

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 14:23:26 CET 2004

Mel bych zajem, na oplatku muzu poskytnout schema zapojeni neceho podobneho z nemecke univerzity.
Pavel Brychta
PS: Ta komunikace je naopak - kotel (protoze napaji termostat) meni napeti a termostat odpovida zmenou proudu.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On Behalf Of Z?ka Ale?, Ing.
Sent: Wednesday, December 04, 2002 9:54 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: OpenTherm+

> Taky muzete zkusit www.opentherm.nl :-)

	Proc je tam ten smajlik, tak me to zmatlo, ze jsem se tim ani moc nezabyval, navic ten obrazek je opravdu infantilni? Ale je to ono, nakonec me tam po nekolik apokusech nasmeroval Honeywell.
	Napsal jsem jim a specifikaci mi poslali, ani jsem nemusel predstirat, je vyrabim kotle. Takze kdo o to ma zajem, muzu to poslat, je to 273 KB PDF a snad tim nic neporusuju, zadarmo to zaslou kazdymu vyrobci kotlu nebo termostatu, ktery si o to napise.

	Vypada to docela zajimave, hlavne ta fyzicka vrstva - kotel s termostatem jsou propojeny dvema dratama, na polarite nezalezi, kotel pousti proud mezi 5 az 9 nebo 17 az 23 mA, hrany jsou nuly a jednicky, termostat to dela podobne, ale meni napeti na lince mezi 3.3 az 7 nebo 15 az 18, zaroven se muze spolehnou, ze tam je vzdycky minimalne 3.3 V 5 mA pro napajeni, takze nepotrebuje baterie.
	Docela me vrta hlavou, jak udelat co nejjednoduseji rozhrani.

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
				  Ales.Zika@seznam.cz
			SMS:    Ales.Zika@sms.underground.cz

---
PB: P??choz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.423 / Virov? b?ze: 238 - datum vyd?n?: 25.11.2002