Lupani v magnetofonu SM260

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:23:24 CET 2004

Tyto diskuze me privadeji k zurivosti, vzdycky si pri nich vzpomenu, ze jsem
nekam zalozil od kazetaku dokumentaci. Nastesti jsem ji poslednich 5 let
nepotreboval. Mam SP210, coz je stejna bedna jako SM260, ale mono s
elektrikou z "lehce"prenosneho K10. Ze dvou jsem udelal jeden stereo,
doplnil dynamicke rizeni predmagnetizace a signalove cesty mi prepinaji
relatka. Pri pauze+zaznam predmagnetizaci ztahuju a odpojuju i signal do
hlavy. Pri rozjezdu se relatkem pripne signal a potom behem par ms plynule
nabehne predmagnetizace. Nelupe to ani nahodou. Ale stejne kdyz neco chci
nahrat, nahraju to dnes radeji do pocitace a vypalim na CD. Porovnejte si
kvalitu a ceny CD a kazet a popremyslejte o modernizaci. Pokud se zabyvate
amaterskym zaznamem zvuku, kouknete na www.atlas.cz/www/fonoklub .
Andel