LCD display

Martin Novák mnk
Středa Březen 17 14:23:12 CET 2004

ne nebojte se o mne >:) ja vim ze smrtelna davka je asi 2 l nebo tak nejak. Ja to mam pro zalevani rostlin, takze mi asi ty magnety nepomohou. Takze zbyva uz jen pouze reversni osmoza nebo destilace :( Prvni metoda je docela draha (ac neni tak slozita - pouze nejake membrany) - nejlevnejsi jsem videl kolem 6000,- a druha metoda je sice lepe realizovatelna, ale ponekud nepohodlna.

Milos

-----Original Message-----
From: Jir? Krul [mailto:jKrul@seznam.cz]
Sent: Tuesday, December 10, 2002 1:02 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Demineralizace vody

Demineralizaci vody vam vrele nedoporucuji, pokud budete dlouhodove pit demineralizovanou vodu dlouho mezi nami, ve zdravi, nepobudete.

Nicmene pri pouziti eletricke a magneticke (princip je podobny) upravy vody nedochazi k zmene chemickeho slozeni vody, pouze se meni fyzikalni vlastnosti vody. Princip nebudu rozebirat, zajemcum doporucuji si precist http://www.szu.cz/chzp/voda/pdf/magnet.pdf. Rozebiraji se i fyziologicke ucinky upravene vody.

> V myckach se pouziva "specialni" sul pro odstraneni vapniku z vody (
> proste aby voda byla mekci).

Funguje to jako iontomenic a takto upravena voda vazne neni to nejlepsi co by clovek mel pit :-))).

Hi J.K.