Programatory MCU (was: Re: uC/OS na NEC 78K0

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:23:12 CET 2004

| Odes?latel: jiri@bezstarosti.cz
| Protoze potrebuji zkouset naostro vystupy toho kompilatoru,
| uz mam vlastni programator na stole a az budu uplne spokojen,
| bude take free :). Je v nem sice PIC (ktery prevadi RS232
| na prog. sekvence) a soft je jeste nehotov (desku jsem udelal
| teprve pres tento vikend), ale PIC naprogramuje kazdy
| i bez velkeho HW, tedy nevidel bych to jako velky problem.
| I kdyz za 1000 se asi moc bastlit nevyplati, tak to je spise
| takova "objevitelska" cinnost :).

Uz jsem si chtel delat pres vikend willem-a (zdrojak desky se nepodarilo
ziskat :(, a koukam, ze JB take pracuje na nejakem programatoru.

Chtel bych se tedy zeptat, jak je to s dostupnymi programatory (ty co si
clovek muze udelat doma). Nekdo tady uz rikal neco o nejakem programatoru z
Obecnice, ted koukam, ze se tu rysuje dalsi.

Taky by mne zajimalo, jakym softem se ten programator z obecnice "zivi".

Co ktery umi, muzete to nekdo prosim doplnit? Willem umi v podstate
vsechno, jak je to s temi ostatnimi?

willem		obecnice	JB
8748
eprom