futaba FC-18 V3.2 ENG

jirka j.prachar
Středa Březen 17 14:23:12 CET 2004

Ja sehnal kontakt na jednoho pana ze slovenska co to dela
(akufit@stonline.sk), ale nejak se mi ted neozyva. Od nej by se zrejme
dala sehnat vypalena PROMka (cely modulek dela snad jen vymenou za
stary), kdyby se to podarilo, tak se nejak podelime.
Jinak jestli o nekom vite kdo vlastni 3.2, tak dejte vedet.
JP

Dušan Slavětínský wrote:
> Dobrý den,
> Taky mám doma FC-18 s verzí 3.1 a taby bych rád skusil tu 3,2.

říkal jsem si že kdyby nás bylo víc dalo by se to koupit a rozmnožit.

Zatím jsem ale po nikom nepátral. Takže jsem ohoten přispět pokud by se
to mělo kupovat.

> Dušan Slavětínský,
> Hošťálková u Vsetína 164, psč: 75 622,
> tel: +420 571 442 499, mobil: +420 603 544 019,
> e-mail: <mailto:dslav@treeinfo.cz>, <mailto:dslav@volny.cz>

Daląí informace o konferenci Hw-list