hlasove ovladani

Zdenek snasel.zdenek
Středa Březen 17 14:23:11 CET 2004

Zda se mi dost skoda, ze NEC pouziva (asi i diky
jejich politice a asi i diky pouzdrum techto MCU)
tak malo bastliru u nas. Pritom hlavne ty V850
jsou opravdu nadhera sama - tedy zatim jen podle PDF :(.

Proto mam tisic chuti, aby se mi povedlo je trochu
proslapnout pro sirsi okruh lidi, kteri je chteji
pouzivat i amatersky a levne, ne jen jako spickove
nacini pro superaplikace za dlouhe penize.
Ona je to vec dost sobecka, protoze kdyz je bude
pouzivat hodne lidi, budou snadno a rychle k mani
i pro mne, ale jiste tohle sobectvi nikomu neublizi :))).

--
Jiri Bezstarosti