Demineralizace vody

flossy@centrum.cz flossy
Středa Březen 17 14:23:11 CET 2004

|  Uz jsem si chtel delat pres vikend willem-a (zdrojak desky se nepodarilo
|  ziskat :(, a koukam, ze JB take pracuje na nejakem programatoru.
|
|  Chtel bych se tedy zeptat, jak je to s dostupnymi programatory (ty co si
|  clovek muze udelat doma). Nekdo tady uz rikal neco o nejakem programatoru z
|  Obecnice, ted koukam, ze se tu rysuje dalsi.

Take pracuji na programatoru (obcas). HW je jen prevodnik RS232 na TTL + spinace programovaciho napeti. Zbytek je v SW. Pouziti je pro: uc NEC, AVR, seriove EEPROM, mobily Ericsson a Siemens. S PICy jsem nepracoval, ale asi by se daly programovat tak?.
Mam zatim takovy "bastl", na kterem programuji AVR, NECy, EEPROM a hotove moduly se "samoprogramovanim". Snazim se to upravit do publikovatelne verze. V SW programatoru si predstavuji samostatne moduly pro jednotlive druhy programovanych zarizeni. Do Vanoc si musim vybrat nejakou dovolenou, tak to snade dotahnu.
S pozdravem Ctirad Konecny