Ultrazvukovy zvlhcovac

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:23:05 CET 2004

> Nedavno jsem to tu psal. www.metalgranit.cz tam si je musite vyzadat
> emailem, na strankach to nemaji. Jsou to nahradni piezokeramicke disky
> do zvlhcovace FOG96. cca 100kc / ks.

Mohl byste nekam dat presne rozmery a provedeni (slovni popis, nebo foto
apod.), abych vedel, jestli bych ho mohl pouzit ve svem vadnem zvlhcovaci?

> [...]
> to nejak neorezava ten vystup)?
> Ono ten mosfet budit vubec obdelnikem je dost problem natoz sinusem. Si
> vemte ze tam tece cca 0.5A jen do gate pro buzeni , kdyz se to bude
> budit totem pole,  tak bude vznikat ztratovy vykon (pri 10V) kolem 5W
> (tzn. chladic -> zvetseni zarizeni -> :( ), coz je docela dost a to uz
> nemluvim o MOSFETU. No nevim jestli jsem to dobre spocital. Ale kdyby
> vas napadlo nejake konkretni schema jak to udelat tak to urcite uvitam.
> Jeste me napadlo udelat tam zpetnou vazbu, aby to oscilovalo samo, ale
> jak to udelat konkretne to jeste nevim ????

Zkuste bipolar, jak uz jsem psal - paradoxne by mozna na te frekvenci
potreboval mensi budici vykon... Mimochodem: Id by rozhodne nemel byt v radu
amper, nemate to asi vubec naladene, pouzivate spatne (presycujici se ci
nekvalitni) civky apod. Psal to uz pan Hudecek...

Jirka