Ultrazvukovy zvlhcovac

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:23:05 CET 2004

Presne tohle zapojeni jsem pouzival v davnych dobach, kdy jsem si do sveho
magnetofonu bastlil symetricky oscilator. Pri dobre ucinnosti ma male
zkresleni. Jen ten trimr je tam zbytecny. Na zpetnovazebnim vinuti musi byt
mene nez 5V mezivrcholova hodnota (u VF tranzistoru asi jeste min), jinak se
prechod BE chova jako zenerka. Kdyz je tam prilis malo (pod 1V), oscilator
se pri vetsim proudu do baze nechce rozkmitat.
Andel