Ruseni - PC zdroje a CBcko

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:23:03 CET 2004

| Odes?latel: Vicek Radek <vicek.radek@ozjc.cpost.cz>
|
| Tohle mne samozrejme napadlo, ale myslim ze v pripade tohoto zdroje neni
| tohle jisteni samoucelne v pripade nejakeho prurazu.

Tak tam dejte nejake jiskritko...

| Muzu to zkusit. Ale neni stejne ten ochrany vodic nekde pospojen dole v
| rozvadeci baraku s tim nulakem? Pokud jo tak je to stejne nanic nebo se

Je propojen, ale neni to nanic, protoze se tak blizite kyzenemu
hvezdicovamu uzemneni. A to by mohlo docela pomoci.

Ale... Ochranny vodic, nulak... uz je to davno co jsem delal vyhl50, ale
podle vseho tam NEMATE ochranu nulovanim, ale zemnenim... Tedy pokud to
prizemnite na cokoliv, bezpecnost zustava zachovana. Samozrejme s
prestipnutou zemi k "minusu" zdroje, zem pripojenou k vykonove elektronice
ponechejte (pokud to tak ale pujde - pokud ne, tak ji ucvaknete a vyrobite
si tak spotrebic tridy II ;-)

JL.