max232

flossy@centrum.cz flossy
Středa Březen 17 14:23:03 CET 2004

Pokud by tomu bylo opravdu tak tak by to bylo paradni, ale moje
zkusenosti jsou mnohem horsi. Pri psilani dat musim cekat zhruba
500mS nez je max232 schopen bezchybne prenaset data. Jakmila zacnu
data prenaset drive, vetsinou jsou zatizena velikou cybou.
> Od: Naprstek Jiri-R54332 <Jiri.Naprstek@motorola.com>
> Komu: "'hw-news@list.gin.cz'" <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Thu, 12 Dec 2002 09:27:19 +0100
> P?edm?t: RE: max232
>
> Hello,
>
>   nevim, jak moc se to lisi vyrobe od vyrobce, vim, ze se to
vyrazne (radove) lisi, podle toho, jestli pouzijete 100nF, nebo 1uF
kondiky. s 1uF kondiky je to mnohem pomalejsi.

>   Ted koukam na osciloskop a ICL232 od Intersilu se 100nF kondiky:
Plne napeti 9,6V, nabeh na 90% za 132us (nabeh napajeni
zanedbatelny). Ten samy brouk s 1uF kondiky: plne napeti opet 9,6V,
nabeh na 90% za 1,76ms. Frekvence menice byla v obou pripadech kolem
115kHz.
>   Podle datasheetu se k tomuto brouku maji dat 1uF kondiky. Zkousel
jsem zatizit vystup a choval se stejne mravne jak s 1uF, tak 100nF
kondiky...

> Jirka N.

Aralu.

Mladej se ve ?kole vyt?hl, pot?ebuje nab?t! Natankuj si mobil u Aralu.
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.aralkonto.cz