Autoelektronika (we: 8051 a dva UARTY)

Matejcek Petr konference
Středa Březen 17 14:23:01 CET 2004

svicky mi menili v servisu az kdyz zacaly ty problemy (opet to pomohlo
tak na mesic) o lambda sonde taky cosi rikali
mohl by mi prosim nekdo trosku nastinit k cemu tam vubec je ?

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Tomas Chvatal
Sent: Friday, December 13, 2002 2:21 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Autoelektronika (we: 8051 a dva UARTY)

Ta velka krabice je vzduchovy filtr. Pred ni to urcite nebude, protoze
by se ten snimac zanasel necistotama. Tohle  je monostrikacka, a ta ma
meric vzduchu bud primo v te vstrik.jednotce (kde konci ta hadice na
motoru) a nebo ho mit vubec nebude a pak se mnozstvi meri/pocita ze
snimace natoceni skrtici klapky (take v te jednotce), taky normalni
potak.

Jinak nemenil ste svicky nekdy v dobe pred tim, nez to zaclo zlobit. Ty
dovedou zaridit hooodne problemu. Kor u motoru s lambdou.

s p??n?m hezk?ho dne
Tom?? Chv?tal
EZOP Praha s.r.o.
257320853
257320555
257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: "Matejcek Petr" <konference@crhov.komfi.cz>
Komu: <hw-news@list.gin.cz>
Odesl?no: 13. prosince 2002 13:35
P?edm?t: RE: Autoelektronika (we: 8051 a dva UARTY)