Deleni a nasobeni na PIC

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:23:01 CET 2004

Nedoslo mi, jestli chcete nasobit binarni cisla (uplne jednoduche)
nebo dekadicka (BCD) (trochu slozitejsi). V obou pripadech je
algoritmus tyz a je uplne shodny s tim, ktery si pamatujete ze treti
tridy ZS (nasobi se postupne jednotlivymi cislicemi druheho cinitele a
pricita k vysledku). Bohuzel je to skoro nejrychlejsi metoda nasobeni.

Pro deleni plati totez (5. trida ZS), jenom se daji vyuzit ruzne finty
jako tabulky nebo elementarni deleni, pokud jej procesor umi.

Ales Prochaska