Deleni a nasobeni na PIC

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:22:58 CET 2004

No ja tady mam zobrazeni unsigned long cisla, ale dobastlit k tomu mantisu a
znamenko by nemel byt takovy problem. Mam co v cecku, na urovni asm jsem se
s tim nezabyval.  Je to omezene na 8 mist.

/*---- vyslani jednoho bajtu 0-99, Vyscis to posila na
ej      ------------- */
void Vysbajt(byte Cisl)
{
Vyscis(Cisl%10);
Vyscis(Cisl/10);
}

/*    --------- zobrazeni unsigned int cisla  do 9999 ----------- */
void Dispint(unsigned int Cis)
{
Vysbajt((byte)(Cis%100));   /* 0 - 99 */
Vysbajt((byte)(Cis/100));
}

/*    --------- zobrazeni unsigned long cisla 8 mist ----------- */

void Displong(unsigned long j)
{
j%=100000000;                            /* zbytek do stomilionu */
Dispint((unsigned int)(j%10000));
Dispint((unsigned int)(j/10000));
}

Vlastne nic na tom neni.