DVD prehravac a fotky z dovolene?

Radek Pulpan hw
Středa Březen 17 14:22:57 CET 2004

Co ja vim, tak od JVC to jsou

DVD-N5, RX-DV3-R, DVD-N7. Podporuji kodak Photo CD a JPG ulozene na CD.
Myslim , ze funkce se jmenuje Still picture (JPEG).

R.P.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Tomas Chvatal
Sent: Monday, December 16, 2002 9:24 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: DVD prehravac a fotky z dovolene?

Mrknete na prehled na http://www.vcdhelp.com/dvdplayers.php
a pak porovnejte ty modely, ktere jsou u nas k dostani.
Co vim tak JVC a Samsung v letosnich modelech uz cte JPEG take.

s pr?n?m hezk?ho dne
Tom?s Chv?tal
EZOP Praha s.r.o.
257320853
257320555
257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Puvodn? zpr?va -----
Od: "ing.Jaroslav Kotlaba" <kotlaba@zpa-pecky.cz>
Komu: <hw-news@list.gin.cz>
Odesl?no: 16. prosince 2002 9:25
Predmet: DVD prehravac a fotky z dovolene?

> Jeden znamy se na mne obratil jako na experta s dotazem, jaky si ma
> koupit DVD prehravac, aby si mohl na pocitaci vypalit sve fotografie
> na CD ROM a
na