Autoelektronika (we: 8051 a dva UARTY)

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:22:57 CET 2004

Na Facko to konkretne nevim, ale jak zde nekdo uvadel je to urcite v te
knize od Koppu. Ja mam Passata '90 a jak je to u jinejch aut konkretne me az
tolik nezajima. Spis se zajimam o konkretni vstrikovani a to co vsechno
ovlivnuji a meri.

Nicmene - rozdil mezi Monotronicem a Monomotronicem je jen v tom, ze
Monomotronic jeste ridi predstih, kdezto u Monotronicu je rizeni jeste
klasicke podtlakovym regulatorem tedy bez moznosti zasahu ridici jednotky
Jinak jsou ta vstrikovani identicka.

Pri diagnostice se u Monotronicu pripoji na dva piny ledka s odporem na dva
piny konektoru a jeden pin se tusim na alespon 0.5s ukostri (uz jsem to
nedelal aspon dva roky takze bez zaruky - musel bych se kouknout do chytre
knihy). Pak ledka zacne blikat nekolik skupin chybovych kodu. Je to dost
blbarna musel jsem to delat pomalu jak telegrafista a psat si to. :-)

RadekCX