Mereni kmitoctu pomoci LPT

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:22:54 CET 2004

Ja jsem docela zatim vystacil s radou xc9572 ,myslim si ze by to do toho slo nacpat.Navrhovy softw. je WEBPACK ,volne stahnutelny s XILINX serveru ( je toho docela dost cca 70MB)

Nechci zavrhovat VHDL ale pro me navrhy jsem zatim vsechny projekty namaloval pomoci schemat, pro prvni nauceni asi nejlepsi.

S dostupnosti to neni zadny zazrak, obvody na 3.3V maji cca polovicni cenu jako 5V ,jinak ceniky jsou na www.asix.cz .

Existuji jeste jine rady CPLD Coolrunner ,nebo FPGA SPARTAN ,ale s tema jsem zatim nic nezkousel. Mam v XC9572 radic

dynamickych pameti a jeste nejakou logiku v jednom obvodu a vlezlo se to tam.

	Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: Jaroslav Buchta [mailto:buchta@compelson.cz]
Sent: Tuesday, December 17, 2002 1:36 PM
To: hw-news
Subject: Jaky Xilinx...???

Zdravim konferenci,
Potreboval buch trosku nasmerovat.
Uvazuji o aplikaci, kde by byl rychly AD prevodnik, z ktereho
by se data cpala do SRAM. Mam predstavu vzorkovani cca 10-20MHz a 8-128kB.
Mam tuseni, ze pro adresaci, casovani, externi pristup do SRAM z CPU a dalsi
funkce
by se dalo pouzit nejake FPGA nebo CPLD ale v teto oblasti jsem se nikdy
nepohyboval, ale mam
dost chuti se do toho pustit (pres vanoce bude trochy casu...).
Muze nekdo posoudit, zda je to pro danou aplikaci realne a pripadne
doporucit vhodneho svaba?
Je dostupny nejaky free navrhovy SW?
Jak je to s dostupnosti a cenou svabu?

Diky za kazdou info.